Telefonon leadhatom a rendelésemet?
Nem, de telefonon keresztül ügyfélszolgálatunk segít a rendelés leadásában.
A rendelés leadásához regisztrálnom kell?
Nem. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, viszont regisztrált vásárlóként számos előnyöket élvezhetsz, melyek megkönnyítik a vásárlásodat, különösen ha még tervezel visszatérni hozzánk, amit szívből remélünk.
Honnan tudom, hogy sikerült-e a megrendelés?
Sikeres rendelés esetén a rendszerünk rögtön küld egy visszaigazoló e-mailt az általad megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás nem történt meg, kérlek értesíts bennünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Módosíthatom-e utólag a már leadott megrendelésemet?
Ez a rendelés állapotától függ. Egészen addig van erre lehetőséged, amíg a rendelt termék át nem lett adva a kézbesítőnek. Módosítási szándékodat kérjük telefonon jelezd, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében! A szállítás megkezdésén túl már csak elállási jogoddal élhetsz.
Hogyan tudok még terméket hozzáadni a megrendelésemhez?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatásokat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk a hozzáadandó termék nevét és cikkszámát. Módosítási szándékodat kérjük minél hamarabb jelezd, mert a szállítás megkezdésén túl már csak új csomagként tudjuk feladni a pluszban rendelt terméket vagy termékeket.
Hogyan tudom változtatni a fizetési módot?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnél fizetni. Módosítási szándékodat kérjük minél hamarabb jelezd, mert a szállítás megkezdésén túl már nincs lehetőség változtatásra.
Hogyan tudom változtatni a kiszállítási címet?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk az új szállítási címet. Módosítási szándékodat kérjük minél hamarabb jelezd, mert a szállítás megkezdésén túl már nincs lehetőség változtatásra.
Hogyan tudom változtatni a számlázási címet?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk a változtatást, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk az új számlázási címet. Módosítási szándékodat kérjük minél hamarabb jelezd, mert a szállítás megkezdésén túl már bonyolultabb a folyamat, így ebben az esetben telefonon vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Hogyan tudom törölni a rendelést?
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheted nekünk törlési szándékodat, de a legegyszerűbb, ha a megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy szeretnéd törölni megrendelésedet. Szándékodat kérjük minél hamarabb jelezd, mert a szállítás megkezdésén túl már csak elállási jogoddal élhetsz, amely a törléstől bonyolultabb folyamat.
Kapok értesítést a rendelésem átvehetőségéről?
Futárszolgálatos kézbesítés esetén, legyen szó házhoz, illetve MPL Postán maradó szállításról, az általad megadott e-mail címre küldünk egy levelet, miszerint a csomagot átadtuk a futárszolgálat munkatársának. Továbbá a Magyar Posta is küld egy értesítést e-mail formájában, a csomag várható kézbesítéséről.
A feltüntetett árak azonosak a szaküzletben és a webáruházban?
Nem, a webáruházban látott árak csak itt, a webshopban keresztül leadott rendelések esetében érvényesek, máshol nem érvényesíthetők! Ez fel van tüntetve a termék ára alatt elhelyezett piros szövegben, miszerint az árak webes árak, eltérhetnek a bolti áraktól. Ezért ha a webes kedvezményes áron szeretnél vásárolni, rendeld meg a terméket azonnal és fizesd is ki online bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással! És az üzletünkben átveheted.