Honnan tudom, hogy melyik termékre mennyi a garanciális időszak?
A garancia szabályozásáról, a kötelező garanciáról a Garancia menüpontban olvashatsz részletesen. De a webshopunkban kapható garanciális termékekre a jelenleg érvényben lévő ártól függő, ún. sávos garanciális idő érvényes, ez a kötelező. Ha az adott termékre a gyártó a kötelezőtől több időt vállal, akkor az a termékképen feltüntettük. Minden termék képe alatt találsz egy garancia gombot, mely az adott kategória termékeinek jótállási idejét tartalmazza (kötelező és kiterjesztett garancia egyaránt).
Hogyan tudom érvényesíteni garanciális jogaimat?
Először is tartsd meg a számlát és a kapott jótállási jegyet, ha nem kaptad meg a termékkel valamelyiket, jelezd felénk, pótoljuk. Ha hibásodást tapasztalsz, vedd fel a gyártóval a kapcsolatot, ha nem boldogulsz, hívj minket, segítünk!. A gyártó vagy szerviz hálózatának elérhetőségeit a jótállási jegyben megtalálhatod.
Ha 72 órán belül a termék rendeltetésszerű használata mellett észlelsz problémát, Nekünk jelezd és cseréljük a terméket.
Garanciával kapcsolatos további általános információ a Garancia főmenüben, illetve a konkrét, az adott kategória termékeire vonatkozó információk a termékoldalon a termékképek alatti Garancia gombon érhetők el.